تفاوت ها

انجمن حمايت از حيوانات و پناهگاه حيوانات شيراز

 

پاسخ اين سوال خیلی آسان و ساده است - چون مردم از همان دوران کودکی این نوع رفتار زشت و غير اخلاقي را از والدین و اطرافيان و در جامعه خود در قبال حیوانات دیده  است و با اين رفتار و عادت زشت بزرگ شده است و اين رفتار در وي نهادينه شده است.و در ذهن او این موضوع حك شده که باید به هر روشي كه شده به حیوانات آزاری برساند .

ولي در جوامع ديگر چه؟ آنها از همان دوران كودكي با صحنه هايي روبرو مي شوند كه كاملا متفاوت است با آنچه كه ما مي بينيم.احترام به حيوانات، علاقه به حيوانات، غذا دادن به حيوانات، دوستي با حيوانات و كلي صحنه هاي زيباي ديگر.


حالا در قبال این موضوع وظیفه ما چیست؟

همانطور که شما دوستان و همراهان گروه اطلاع دارید ، هدف اصلی گروه ارتقاء سطح فرهنگ جامعه در ارتباط با حیوانات می باشد ،برای رسیدن به این مهم نیاز به آموزش از سنین کودکی می باشد که می شود فکر و اندیشه کودک را در مورد حیوانات و نحوه برخورد با انها را تغییر داد . برای رسیدن به این هدف  ما تمام دوستداران و حامیان حیوانات باید با هم تلاش کنیم  تا در آینده و نسل بعدی شاهد این بی مهری ها به این مخلوقات بي گناه و مهربان خدا نباشیم . 


خواسته گروه از تمام دوستان و حامیان محیط زیست و حیوانات در درجه اول این است كه در محیط خانواده، مدرسه , دانشگاه، به طور کل در همه جا سعی کنند که مردم را با "فرهنگ احترام به حقوق حیوانات " آشنا کنند و در مرحله بعد از تمام شما عزیزان درخواست میکنیم که به خانواده گروه حمایت از حیوانات  پیوندید تا با کمک و هم فکری هم گامی جهت رسیدن به اهدافمان که همان روزی است که انسانها و حیوانات در کنار هم بدون هیچ مشکلی زندگی کنند  برسیم .

 


نظرات شما عزیزان:

گربه دوست
ساعت12:53---17 شهريور 1393
آقای مجتبی در دولت گذشته مطبوعات و رسانه ها و سایتها بشدت علیه حیوانات شهری مطلب می نوشتند و 90 در صد مطالب خصومت آمیزشان مغرضانه بود. تا توانستند محبت به سگها و گربه ها را غربزدگی معرفی کردند. و بیماریهای گربه ها را که شانس ابتلایش به انسان یک ده هزارم است پر رنگ جلوه دادند. حال آن که پیامبر اسلام به گربه تشنه و گرسنه آب و غذا می داد. باید با این تبلیغات منفی 8 ساله بشدت مبارزه کرد و در هر سایتی راجع این حیوانات منفی می نویسند بر آنها بتازیم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 20 بهمن 1389برچسب:,ساعت15:28توسط مجتبي | |